Kristin Brovold
Dag 1: Parallelt spor kl 1130:1300 og 1430:1600
Tine Siren Strand er leder for kundeservice i TrønderEnergi Service AS.
Tine Siren Strand har Jobbet i TrønderEnergi i 8 år i ulike leder- og fagroller og de siste to årene som leder for kundeservice. Jobber verdibasert under verdiene åpen, modig og ansvarlig. Er i tillegg ansvarlig for kontinuerlig forbedring i forretningsområde Kunde og har vært prosjekt og A3 leder i deres første lean prosjekt. Hun har et hjerte for kunden og et kontinuerlig hig etter å jobbe med forbedring og utvikling.
TrønderEnergi deltar i parallellsesjon "Hvordan lykkes med Lean? - et dypdykk for navigatører":
Diskuter «Hvordan lykkes med Lean» med suksessrike Lean-navigatører, og få deres historier fra Lean i arbeidshverdagen i bank/finans/forsikring, produksjonsindustri og offentlig sektor. Hva fungerer og hva fungerer ikke? Hvilke utfordringer står man overfor ved innføring og utvikling av en Lean organisasjon?
Klikk for å melde deg på nyhetsbrevet.