BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//Sabre//Sabre VObject 3.5.3//EN CALSCALE:GREGORIAN BEGIN:VEVENT UID:gwbase-vobject-b1fa6b54-f746-4d40-b7a8-b5b52d6f004c SUMMARY:Lean Service & Administrasjons kurs DTSTAMP:20240328T135158Z DTSTART:20101208T073000Z ORGANIZER;CN=leanforum:mailto:post@leanforumnorge.no DTEND:20101209T140000Z DESCRIPTION: \nTo dagers innføring i Lean tankesett og verktøy. Praktis ke\nøvelser innen administrasjon og service.\n\nHENSIKTEN MED KURSET\n\nL ean har sin opprinnelse fra Toyotas produksjonssystem. Fler og fler\nbed rifter har hatt stor suksess med å implementere Lean i sin\nvirksomhet\, også innen service og administrative miljøer. \nHensikten med kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forståelse\nog innsikt i Lean Service & Administrasjon.\n\nTPM TEAM SCANDINAVIA\n\nTPM Team Scandinavia er Norge s største konsulentfirma innen\nkontinuerlig forbedringsvirksomhet. Vi har lang erfaring med\nimplementering av Lean prinsipper i mange norske be drifter og i\nforskjellig type næringer. Våre kunder er bl.a.: Posten\ , ISS\, Det\nNorske Veritas\, Sparebank 1\, Telenor\, Entra Eiendom\, Logi ca\, Ringnes\,\nTine\, Hapro\, Gilje\, Mesta\, Citroën\, Ringnes\, Tine\, Jotun\, NHO\nService\, St. Olavs Hospital.\n\nKURSETS INNHOLD\n\n * Lean tankesett og fiolosofi\n * Lean innen administrasjon og service\n * Kun deverdi og sløseri\n * Identifisering og analyse av verdikjeden\n * 5S i administrasjon og service\n * Standard arbeidspraksis\n * Øvrige Lean verktøy for effektivisering\n * Mål og måling\n * Alle deltar i en p raktisk øvelse i bruk av de sentrale Lean\nverktøy\n * I den praktiske øvelsen får du ta beslutninger\, gjennomføre\nforbedringer og se hvorda n dette påvirker resultat\n * I løpet av kurset vil du få en forståel se for de positive\neffektene Lean kan gi for service og administrasjon i din bedrift\n\n X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:\n\n
\nTo dagers innføring i Lean tankesett og verktøy.&n bsp\; Praktiske øvelser innen administrasjon og service.
Hensikt en med kurset
Lean har sin opprinnelse fra Toyotas produksjonssy stem. \; Fler og fler bedrifter har hatt stor suksess med å implement ere Lean i sin virksomhet\, også innen service og administrative miljøer . \; Hensikten med kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forstå else og innsikt i Lean Service &\; Administrasjon.
TPM Team Sc andinavia
TPM Team Scandinavia er Norges største konsulentfirma innen kontinuerlig forbedringsvirksomhet. \; Vi har lang erfaring med implementering av Lean prinsipper i mange norske bedrifter og i forskjell ig type næringer. \; Våre kunder er bl.a.: Posten\, ISS\, Det Norske Veritas\, Sparebank 1\, Telenor\, Entra Eiendom\, Logica\, Ringnes\, Tine \, Hapro\, Gilje\, Mesta\, Citroën\, Ringnes\, Tine\, Jotun\, NHO Service \, St. Olavs Hospital.
Kursets innhold
\n