.
SpareBank 1 Østlandet har alltid ligget langt framme innen digitalisering og har de siste 5 årene jobbet mye med automatisering og forenkling av kunde- og arbeidsprosesser.
Bruk av digitale assistenter har blitt en naturlig del av hverdagen for både kunder og ansatte.
Banken bruker data- og innsikt i forbedringsarbeidet og jobber effektivt gjennom tverrfaglige team.
Det gjør forbedringsarbeidet effektivt og bygger en sterk forbedringskultur i organisasjonen.
På frokostmøtet vil du bli bedre kjent med hvordan SpareBank 1 Østlandet jobber med innsiktsbasert forbedringsarbeid og bruk av digitale assistenter for raskere saksbehandling, riktig kvalitet og frigjort tid fra manuell produksjon.
Vi møter Jan Kristian Hokstad som i mange år har jobbet som leder i konsulentbransjen med fokus på utvikling og implementering av IT løsninger, som bidrar til å forenkle og automatisere hverdagen for kunder og ansatte.
I SpareBank 1 Østlandet jobber han innen innovasjon og forretningsutvikling og har ledet arbeidet med å utvikle områder innen strategi og virksomhetsstyring, datavarehus, CRM, prosessutvikling, Robotisering og kontinuerlig forbedring.
Bedrifter som har bedriftsmedlemsskap i Lean Forum Norge kan få sine aktiviteter presentert her. Kontakt oss på: post@leanforumnorge.no
Klikk for å melde deg på nyhetsbrevet.