Tine Siren Strand

Dag 1: Parallelt spor kl 1130:1300 og 1430:1600
Tine Siren Strand er leder for kundeservice i TrønderEnergi Service AS.

Tine Siren Strand har Jobbet i TrønderEnergi i 8 år i ulike leder- og fagroller og de siste to årene som leder for kundeservice. Jobber verdibasert under verdiene åpen,  modig og  ansvarlig. Er i tillegg  ansvarlig for kontinuerlig forbedring i forretningsområde Kunde og har vært prosjekt og A3 leder i deres første lean prosjekt. Hun har et hjerte for kunden og et kontinuerlig hig etter å jobbe med forbedring og utvikling.

TrønderEnergi deltar i parallellsesjon "Hvordan lykkes med Lean? - et dypdykk for navigatører":
Diskuter «Hvordan lykkes med Lean» med suksessrike Lean-navigatører, og få deres historier fra Lean i arbeidshverdagen i bank/finans/forsikring, produksjonsindustri og offentlig sektor. Hva fungerer og hva fungerer ikke? Hvilke utfordringer står man overfor ved innføring og utvikling av en Lean organisasjon?

Abonner på vårt nyhetsbrev