FINN.no Kundesenter er Årets norske Leanvirksomhet 2014

FINN.no sitt Kundesenter mottok prisen "Årets norske Leanvirksomhet 2014" på Lean Forum Norges årskonferanse 11.-12. november.
Statssekretær Lars-Jacob Hiim fra Nærings- og fiskeridepartementet stod for utdelingen.

Formålet med prisen er å løfte fram ledestjernene innenfor forbedringsarbeid i Norge, både for å anerkjenne dem og for å kunne lære av dem.

Alle de tre finalistene ble berømmet for sitt forbedringsarbeid med god strategisk forankring, gode resultater, god involvering av ansatte og tillitsvalgte, og fokus på flyt og kundeverdi.

FINN.no skilte seg likevel ut som en klar vinner, og da spesielt med tanke på hvordan kundeverdi er styrende for hele virksomheten.
Se også intervju med vinnerne her (klikk på bildet):

På bildet øverst: Anne Sandvin (t.v.) og Mirja Weston fra FINN.no, Kundesenter.

Abonner på vårt nyhetsbrev