Nettverksmøte hos DNB i Bergen 5.mai

Lean Forum Bergen inviterer til fysisk nettverksmøte i samarbeid med DNB Livsforsikring i Solheimsviken. 

Program: 

Enkel lunsj fra kl 1200 og faglig program fra kl 1215 :

  • I DNB Livsforsikring AS er arbeidet med forbedringer en del av kulturen, og det er godt forankret hos ledelsen og i strategien.  Administrerende direktør Anders SKjævestad, ønsker velkommen.
  • Hvordan kan vi lære mer om hvordan kundene opplever møtene med oss? Hvordan kan moderne analyseverktøy jobbe sammen med fagspesialister for å avdekke kundepains? Kan vi supplere de tradisjonelle kundetilfredshetsundersøkelsene med analyse og Big Data?
    Seksjonsleder for Kundebetjening i DNB Livsforsikring AS, Barbro Knudsen, vil dele deres erfaringer fra deres nye analysemetode..
  • Å skifte dekk i fart! – Hvordan kan endringskompetanse være en avgjørende egenskap i en avviklingsprosess? Avdelingsleder  Berit Magnussen, leder en avdeling i DNB Livsforsikring AS med spesialistkompetanse innenfor Livsforsikring. Hun deler sine erfaringer fra en avviklingsprosess
  • DNB Kundesenter og hvordan de jobber med Lean i kundesenteret. DNB Kundesenter er DNBs viktigste stemme utad og har en ambisjon om å bli Norges beste Kundesenter. Det er 6 seksjoner på 4 ulike lokasjoner og har 1100 hverdagshelter. Vi  får her møte Fag og Prosessleder Beate Løtveit.

 Begrenset antall deltakere, så vi anbefaler snarlig påmelding.

Påmeldingslink her 

Velkommen!

Hilsen styret Lean Forum Bergen

Bli medlem i Lean Forum Namdal

Abonner på vårt nyhetsbrev