Stor takk til DNB Livsforsikring og DNB Kundesenter

Stor takk til DNB Livsforsikring og DNB kundesenter som under nettverksmøtet 5.mai, delte sine inspirerende og ærlige opplevelser rundt blant annet kundepains, endringskompetanse i en avviklingsprosess og hvordan de jobber med Lean i hverdagen. 

Først fikk vi høre fra adm. direktør i DNB Livsforsikring AS, Anders Skjærstad, før Barbro Knudsen, seksjonsleder for kundebetjening i DNB Livsforsikring engasjerte oss ved å dykke ned i deres analyseverktøy for å avdekke kundepains. Så fikk vi høre fra Berit Magnussen som leder en avdeling i DNB Livsforsikring AS med spesialkompetanse innenfor Livsforsikring. Hun delte sine erfaringer fra en avviklingsprosess. Til slutt viste fag- og prosessleder Beate Løtveit oss hvordan DNB jobber med Lean på kundesenteret.

Du kan melde inn deg og/eller din bedrift her.

Kalender

Nyheter

Stor takk til DNB Livsforsikring og DNB kundesenter som under nettverksmøtet 5.mai, delte sine inspirerende og ærlige opplevelser rundt blant annet kundepains, endringskompetanse i en avviklingsprosess og hvordan de jobber med Lean i hverdagen.