Kristin Brovold
21. august 2018
Mulighetene til å skape gode kundeopplevelser og mer effektive prosesser har økt med tilgjengeligheten til digitale og automatiske løsninger. Digitale endringer handler ikke bare om å utvikle ny teknologi og innovative prosesser, men også om å se og utnytte mulighetene som oppstår i de prosessene vi allerede jobber i.
I nettverksmøtet vil Sbanken og PwC fortelle om hvordan man kan kombinere Lean og digitale løsninger for å skape effektive prosesser og god kundeopplevelse. Vi vil få høre og se eksempler på hvordan Sbanken gjorde dette i praksis i automatiseringen av banken sin boliglånprosess.
Sted: Experience center PwC
Sandviksbodene 2A
5035 Bergen
Tid: 19. september kl 11:30-16:00.
Stor takk til DNB Livsforsikring og DNB kundesenter som under nettverksmøtet 5.mai, delte sine inspirerende og ærlige opplevelser rundt blant annet kundepains, endringskompetanse i en avviklingsprosess og hvordan de jobber med Lean i hverdagen.