Erik Modig

Kommunikasjon som motiverer til forandring

Erik Modig har doktorgrad i effektiv kommunikasjon og forsker ved Handelshøyskolen i Stockholm, hans siste bok "Bang for Buck" ble Årets Markedsføringsbok 2017 i Sverige.

Kontinuerlig utvikling har nå blitt mer regel enn unntak. Å endre mennesker er vanskelig.
Dette øker kravene til effektiv kommunikasjon mellom ansatte og kunder. Med utgangspunkt
i psykologi og sin egen forskning om massekommunikasjon forklarer Erik hva som trengs for å endre en organisasjon.
Erik Modig har doktorgrad i effektiv kommunikasjon og forsker ved Handelshøyskolen i Stockholm.

Han er forfatter, og den siste boken Bang for Buck ble Årets Markedsføringsbok 2017 i Sverige.
Erik er en populær foredragsholder om emnet kommunikasjon, både mot kunder og internt i selskaper, samt hvordan dette er knyttet til psykologi og hjerneforskning. 

På scenen blander han siste forskning med verdensomspennende
analyse og praktiske tips for å skape kommunikasjon som virkelig skaper resultater.

Kalender

Bli medlem i Lean Forum Namdal